.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...
بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور

 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را دارد.
يحيي محمودزاده در بازديد از اين منطقه كوهستاني تصريح كرد:
باتوجه به بافت زيبا و سنتي روستاي شاهكوه، بنياد مسكن تمهيدات لازم براي ثبت آن به عنوان روستاي با بافت باارزش را انجام دهد.
وي همچنين با تاكيد بر تسريع در تكميل خط انتقال آببندان اين روستا گفت: طرح جاده گرگان به شاهرود نيز از اقدامات مهم در شهرستان بوده كه هرچه زودتر بايد به پايان برسد.
روستاي شاهكوه در يك منطقه كوهستاني و در ‪ ۶۵‬كيلومتري جنوب گرگان، مركز استان گلستان واقع شده و جاده گرگان به شاهرود نيز از اين منطقه عبور مي‌كند.
به گزارش ايرنا استاندار گلستان در ادامه بازديد از اين منطقه بر ضرورت اجراي طرح بهسازي و طرح هادي در روستاي چهارباغ و شاهكوه تاكيد كرد و خواستار انتزاع حوزه منابع طبيعي اين مناطق از استان سمنان به گلستان شد.
فرماندار گرگان نيز در اين بازديد با اشاره به اين كه عمليات احداث و تكميل جاده گرگان به شاهرود در كمتر از يكسال انجام شده است، گفت: در اين مدت برابر با هشت سال گذشته در اين مسير فعاليت عمراني صورت گرفته است.
ماشاء‌الله عظيمي افزود: ‪ ۶۵‬درصد اين جاده در حوزه شهرستان گرگان و مابقي در حوزه شاهرود واقع شده است.
وي تصريح كرد: با تكميل اين جاده، فاصله استان گلستان به استان سمنان هشتاد و هشت كيلومتر كاهش مي‌يابد.
به گفته وي با تكميل اين جاده علاوه بر صرفه‌جويي در وقت، مردم از مواهب طبيعي و خدادادي آن بهره‌مند مي‌شوند.
اعضاي شوراي اسلامي روستاي شاهكوه نيز در اين ديدار طي سخناني از اقدامات فرمانداري گرگان به دليل تسريع در اجراي طرحهاي عمراني و تكميل جاده گرگان به شاهرود قدرداني كردند.

یادآور میشود شاهکوه ، اولین روستای اینترنتی کشور میباشد که به همت دکتر علی اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران بستر ارتباط اینترنت و پرتال وب سایت آن در سال 81طراحی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اذر 25 ارديبهشت 1386
حتم دارم با حضور استاندار دامغانی الاصل جاده گرگان شاهرود به شکلی که انتظار ندارید اباد می شود بنا بر این اقای فرماندار گر گان هم می داند کجا بخوابد تا ......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.714 seconds.